vlcsnap-2017-11-16-13h20m52s228

Transurb termină anul cu două mari campanii. Societatea vrea să fie mai aproape de călători, dar şi să reducă numărul “blatiştilor”

* În plus, operatorul de transport public lansează un site complet nou *

Transurb şi-a schimbat identitatea vizuală şi, cel târziu de mâine, va da în folosinţă noul site www.transurb-galati.com, care poate fi accesat de pe orice tip de terminal, mobil sau fix. În plus, la orice oră, din orice staţie, călătorii vor putea să afle când vine autobuzul sau tramvaiul, accesând graficul de transport de pe site. Graficele care există în staţii, un subiect sensibil pentru societate deoarece au fost criticate, au fost o soluţie simplă şi rapidă prin care să fie informaţi călătorii care nu au acces la internet sau telefoane inteligente.

Pe lângă site, reprezentanţşii Tranbsurb vor demara două campanii. Prima este campania “Eu urc pe uşa din faţă” şi va începe după data de 1 decembrie. Campania este destinată descurajării călătorilor frauduloşi. Doar cei identificaţi sunt circa 170-180 pe lună, dar numărul real este mai mare deoarece nu toţi sunt depistaţi. “Sistemul de ticketing care va fi implementat de Primăria Galaţi va avea mai multe componente care sperăm că vor rezolva actuala problemă legată de bilete, abonamente şi care sperăm din tot sufletul că va reduce birocraţia, şi nu numai. Măsurile pe care le vom lua vor contribui la creşterea gradului de încasare din bilete. Ne dorim să punem punct fenomenului de folosire a mijloacelor de transport în comun fără bilet. De aceea vom relua, în cel mai scurt timp, campania ‘Eu urc prin faţă’. O vom mediatiza o săptămână prin staţii cu ajutorul angajaţilor noştri, în special al controlorilor de bilete. Vom îndruma călătorii să urce pe uşa din faţă şi să coboare pe uşile din spate, în acest fel călătorul îşi va arăta legitimaţia de călătoriei conducătorului auto sau, dacă nu o deţine, poate să cumpere un bilet pe care apoi îl va composta. Vom avea sigle, inscripţionări pe autobuz, pe uşi, să vadă şi călătorii că urcarea se face pe uşa din faţă. Am spus că vom relua această campanie pentru că noi am avut această campanie. Am spus că vom relua campania deoarece am mai avut-o acum doi ani, autobuzele au fost inscripţionate cu săgeţi, dar atunci călătorii nu s-au adaptat acestui sistem de urcare prin faţă”, a precizat Genica Totolici, directorul Tarnsurb Galaţi.

Pentru o mai bună relaţie între călători şi Transurb se va iniţia campania “Vorbeşte cu directorul Transurb”. Gălăţenii vor putea să depună reclamaţii, sesizări, dar şi propuneri pe pagina de Facebook a societăţii, dar şi pe adresa de mail a directorului acesteia, adresă ce va fi disponibilă pe site-ul Transurb.

Mai sunt necesare autobuze şi tramvaie. Societatea doreşte să achiziţioneze autobuze de medii şi mici dimensiuni pentru a se putea strecura şi pe străduţele mai înguste. Se doreşte achiziţionarea a opt tramvaie printr-un program european, dar nu imediat deoarece nimeni nu poate achiziţiona un tramvai care costă 1 milion de euro minim. Pe autobuze nu mai există wi-fi deoarece costurile erau foarte mari şi s-a ajuns la concluzia că majoritatea deţinătorilor de dispozitive, telefoane sau tablete aveau de fapt internet propriu.

2054 Vizualizari 3 Azi

Comentarii

comentarii

Related News

Ramaneti la curent cu Reperul!

Copyright © 2015 Reperul - Ştiri, Noutăţi şi Informaţii on-line din Braila si Galati