Util: Gălăţenii nu trebuie să meargă la Finanţe ca să obţină adeverinţa de venit pentru subvenţia de încălzire. Primăria a uitat să anunţe cetăţenii

* De fapt, Finanţele îi comunică direct Primăriei veniturile solicitanţilor de subvenţie *

Încă o dată se dovedeşte că municipalitatea s-a pripit când a stabilit modalitatea de acordare a ajutoarelor de încălzire pe care le acordă cetăţenilor pentru ca aceştia să-şi cumpere un sistem individual de încălzire a locuinţei, după ce sistemul centralizat de termoficare a fost oprit pe termen nelimitat. Astfel, deşi printre documentele pe care gălăţenii trebuie să le depună la Primărie pentru a obţine ajutorul financiar în vederea achiziţionării unui sistem de încălzire a locuinţei se află şi adeverinţele de venit, gălăţenii se duc degeaba la sediul Administraţiei Judeţene a Finanţelor Publice Galaţi pentru a procura adeverinţele de venit.

La sediul AJFP Galaţi scrie mare, pe un afiş, că instituţia nu eliberează adeverinţe de venit pentru acordarea banilor de la Primărie în vederea achiziţionării sistemelor de încălzire a locuinţei. “Conform estimărilor făcute de Primăria Galaţi, numărul persoanelor care vor solicita acordarea ajutorului financiar în baza HCL 105/2017 este aproximativ 35.000. Astfel, pentru a veni în sprijinul contribuabililor şi pentru a evita supraaglomerarea ghişeelor AJFP Galaţi, reprezentanţii Primăriei  Galaţi, împreună cu reprezentanţii AJFP Galaţi, au hotărât ca adeverinţele de venit să nu se mai elibereze direct contribuabililor. Primăria s-a înrolat în aplicaţia Patrimven modulele P1000 şi P 2000, astfel că aceasta deţine informaţiile legate de veniturile realizate de contribuabili. În cazul în care informaţiile nu vor fi complete, Primăria Galaţi va transmite către AJFP Galaţi liste în baza cărora se vor emite adeverinţe de venit care vor fi transmise grupat instituţiei solicitante”, a comunicat AJFP Galaţi.

Un detaliu pe care Primăria municipiului Galaţi a ignorat să îl comunice gălăţenilor care, astfel, se văd puşi în situaţia de a fi făcut cel puţin un drum inutil la Finanţele Judeţene.

În aceste condiţii, am mai aflat că la dosarul depus la Primărie, solicitanţii trebuie să aducă orice dovadă a venitului – talon de pensie, adeverinţă de la angajator, fluturaş de salariu sau, în lipsa lor, extrasul bancar cu încasările realizate în ultima lună.

5222 Vizualizari 3 Azi

Comentarii

comentarii

Related News

Ramaneti la curent cu Reperul!

Copyright © 2015 Reperul - Ştiri, Noutăţi şi Informaţii on-line din Braila si Galati