Reperul
Eveniment

Consumatorii pot sesiza ANPC prin WhatsApp

ANPC informează că a fost „înființat un număr special de telefon, folosit exclusiv pentru mesaje în aplicația WhatsApp”.Asfel că, de-acum se pot transmite mesaje către ANPC prin numărul de telefon 0790 219 551.

La acest număr de telefon, pot fi transmise doar mesaje scrise sau imagini către ANPC, și nu se pot face apeluri video sau cu voce, prin care pot fi sesizate „nereguli cu caracter de urgență în raport cu respectarea drepturilor consumatorilor, de pe întreg cuprinsul țării”, după cum transmite instituția.

Potrivit ANPC, în categoria neregulilor urgente poate intra primirea unor facturi foarte mari, nereale, la energie electrică și gaze naturale, debranșarea de la utilități pentru neplata unor facturi greșite la energie încă necorectate, dar și situații în care sănătatea consumatorilor este pusă în pericol.

ANPC mai informează că mesajele transmise pe noul număr de telefon (prin WhatsApp) nu înlocuiesc reclamațiile ce trebuie făcute în aceste situații.

Aceste reclamații se pot face în scris, prin poșta clasică, în format electronic sau pot fi depuse personal la sediile județene ale comisariatelor ANPC, în funcție de județul în care își desfășoară activitatea operatorul economic reclamat.

Postări asemănătoare

VIDEO Scandal în parc

Maria Vlad Romaniţă

Arest la domiciliu pentru ofițerul de la Înmatriculări Auto

Maria Vlad Romaniţă

Arest la domiciliu pentru tânăra care și-a ucis copilul abia născut

Maria Vlad Romaniţă