Avansează lucrările de consolidare și modernizare la podul peste râul Bârlad de pe DJ240, situat între localitățile Gefu- Gara Ghidigeni.
Potrivit președintelui Consiliului Județean Galați, Costel Fotea, „s-au executat 8 piloți forați la o adâncime de 18 metri, uniți printr-un radier de 19 metri lungime. Armătura utilizată depășește 25 de tone, asigurând o stabilitate sporită pilei centrale din albia râului Bârlad. S-au turnat deja 120 de metri cubi de beton, urmând integrarea fundației existente a pilei. Se lucrează la decaparea plăcii actuale, urmând armarea și turnarea pe o lungime de 90 de metri. Totodată, se mai intervine și în albia râului Bârlad prin consolidarea acesteia pe o lungime de 100 metri cu saltele de gabioane, dar și la terasament, acum fiind la stadiu de așternere al pietrei sparte.
De asemenea, continuă lucrările și la noul pod situat în extravilanul localității Corod, pe drumul dintre Corod și Matca (DJ251A). Vechiul pod, care avea peste jumătate de secol de utilizare, a fost demolat. Astfel: S-au instalat grinzi de 10 metri lungime, oferind o mai mare rezistență. S-a armat placa de suprabetonare cu 3200 de kilometri de fier, asigurând o durabilitate sporită. S-au turnat 48 de metri cubi de beton la placa de suprabetonare, urmând montarea parapetului pietonal și unidirecțional. În ultimii ani, au fost reabilitate complet sau construite de la zero 46 de poduri, iar alte 45 de poduri sunt în proces de modernizare, ceea ce înseamnă aproximativ 75% din podurile mari de pe drumurile județene”.