Reperul
Economic Eveniment

Martens – Berarul tău local

Miercuri, 25 August, la restaurantul ”Casa Românească” a avut loc evenimentul MARTENS – BERARUL TĂU LOCAL, organizat de Fabrica de Bere Martens din Galați. Au participat reprezentanți importanți din presa locală, televiziune, social media, precum și angajați ai organizatorului.

Evenimentul a început la ora 18.00 cu o scurtă introducere făcută de directorul general Martens – Florin Stoleriu.

S-a prezentat noua strategie a singurului berar Belgian din România, implicarea acestuia în mediul de afaceri local și faptul că Martens a rămas printre puținii producători independenți din România.

Martens și-a exprimat intenția clară de a aduce pe mai departe în atenția consumatorilor produse de calitate făcute după rețete originale de bere, respectând întocmai procesul de producție tradițional al berii.

Înainte de a se trece la degustarea propriu-zisă a mărcilor de bere Martens, Manuela Nastasia – Manager Calitate, a făcut o scurtă introducere în tainele procesului de producție, ingredientele ce stau la baza fiecărei mărci de bere, precum și particularitățile fiecărui tip de bere în parte. Rețetele autentice românești armonizate cu rețetele de influență belgiană stau la baza produselor cu un gust unic inconfundabil de hamei.

Marca LUP, prima opțiune propusă spre degustare este o bere realizată sub atenta supraveghere a maeștrilor berari belgieni, fiind și vârful de lance pentru întreg portofoliul de branduri Martens. Lichidul Lup a fost proiectat în urma studiilor asupra preferințelor consumatorilor și include 2 tipuri de hamei de înaltă calitate, având o amăreală fină și plăcută la gust și o aromă de malț bine echilibrată.

A urmat o scurtă prezentare a berii Madonna, a cărei rețetă își are rădăcinile încă din secolul XIV. Cele 4 sortimente de Madonna – Blonde Magnifique, Blanche Joyeuse, Brune Delicieuse și Orange Surprise au fost prezentate pe rând cu particulăritățile și gusturile sale distincte, participanții având la dispoziție posibilitatea de a le degusta pe fiecare dintre ele.

Atmosfera relaxată, completată de joculețele și momentele de animație întreținute de MC-ul evenimentului, Liviu Stoica, au făcut ca toți cei prezenți la eveniment să aprecieze la maximum acțiunea Martens. Dana Hâncu, de la Fundația Comunitară Galați, ne-a declarat la plecare că a fost o atmosferă extraordinară în care, pe langă interacțiunea cu alți vectori de comunicare din Galați cu care nu se mai văzuse de dinainte de pandemie, a aflat lucruri interesante despre berile “născute și crescute” în Galați, și, mai ales că “odată disecată și prezentată fiecare bere în parte, gustul acesteia l-am simțit diferit pe papilele gustative”.

Aceste ecouri pozitive au fost exprimate și de alți participanți la eveniment, ceea ce “ne-a provocat într-un fel să promitem că vom continua seria prezentărilor și degustărilor de bere cu noi și noi informații interesante, precum și cu noi invitați, care, din cauza concediilor nu au putut răspunde prezent de această dată”, ne-a declarat Denisa Ardeleanu – Marketing Manager.

“Ne mândrim cu Berea noastră. Am adus pe plaiurile dunărene știința berii belgiene, respectăm tradiția locală și privim cu încredere spre viitorul global”, a fost cuvântul de închidere al directorului general Martens SA – Florin Stoleriu.

În acest moment, Martens SA are un portofoliu echilibrat de mărci din care fac parte: Lup (lansat la finalul lunii martie 2020), Postăvaru Pure Blonde (o bere cu o nouă imagine și o rețetă modificată), Hora Unirii, Driver (bere fără alcool), MaDonna (bere tip craft) și Damburger Gold.

(P)

Postări asemănătoare

Yazaki Brăila nu se închide și nu se relochează

Reperul

A fost semnat contractul colectiv de muncă la ArcelorMittal Galaţi. Vezi aici cu cât cresc salariile în combinat în 2018

Reperul

(VIDEO) Modernizarea a două hoteluri a repus Galațiul pe harta turistică a Europei

Reperul